Contact
Sluiten
Klantenservice

Veelgestelde vragen

Account / mijn gegevens

  • Hoe krijg ik toegang tot de webshop van Stiho?
    1) Ben je nog geen klant van Stiho? Klik dan hier en binnen 2 minuten ben je klant van Stiho. Je ontvangt ook direct een webshopaccount waarmee je gelijk na inschrijving producten kan bestellen!

    2) Heb je al een klantnummer bij Stiho, maar ben je nog niet in het bezit van een webshop account? Vul dan het 'account aanvraagformulier' in welke je kunt vinden onder het menu Inloggen of klik hier.

    3) Heb je al een account aangemaakt? Klik dan op de knop 'Inloggen' en voer hier je e-mailadres en wachtwoord in.
  • Hoe kan ik mijn factuuradres wijzigen?

    Wil je het factuuradres van je bedrijf wijzigen? Vul dan dit formulier in en wij zorgen dat dit wordt doorgevoerd.

  • Hoe kan ik mijn standaard bezorgadres wijzigen?

    Je kunt het standaard bezorgadres wijzigen in je account. Klik op de button wijzigen bij het bestaande standaard bezorgadres en voer de gewenste adreswijziging door.

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
    Via deze link 'wachtwoord vergeten’ kun je een nieuw wachtwoord aanvragen, deze wordt per e-mail toegestuurd. Via de link in de mail, kun je een nieuw wachtwoord opgeven.
  • Hoe kan ik ingelogd blijven?
    Wil je ingelogd blijven? Vink dan 'Ingelogd blijven' aan op het inlogscherm. Je gegevens worden opgeslagen en bij een volgend bezoek aan Stiho.nl ben je dan automatisch ingelogd.
  • Ik heb een nieuw e-mailadres. Moet ik nu ook een nieuw account maken?
    Je account is gekoppeld aan je e-mailadres. Als je een nieuw e-mailadres hebt, moet het account worden aangepast om je historie te kunnen behouden. Om je e-mailadres aan te laten passen, neem je contact op met jouw vestiging. Vermeld je oude en nieuwe e-mailadres en klantnummer. Je wachtwoord voor je account blijft hetzelfde.
  • Ik heb een baan bij een ander bedrijf en wil graag deze wijziging doorgeven?

    Indien je van baan bent gewijzigd en nu werkt bij een andere klant van Stiho kun je dit het beste doorgeven aan jouw Stiho vestiging. Zij kunnen regelen dat je als contactpersoon wordt toegevoegd bij het account van je nieuwe werkgever en je gegevens bij je oude werkgever in onze systemen worden aangepast.

  • Hoe kan ik mij aan- of afmelden voor de nieuwsbrief en/of postmailing van Stiho?

    Je kunt je via deze pagina aanmelden voor de nieuwsbrief. Vul je gegevens in en klik op de knop 'Aanmelden'. Wil je niet langer de nieuwsbrieven ontvangen, schrijf je dan onderaan de mail uit door op 'Afmelden' te klikken.

  • Hoe verwijder ik mijn persoonsgegevens?

    We vinden het enorm jammer dat je ons verlaat!

    Om je persoonsgegevens te verwijderen, kan je een verzoek sturen per e-mail naar privacy@dsgdiensten.nl. Vermeld hierin je klantnummer, naam van je Stiho-vestiging en voeg een kopie van je legitimatiebewijs toe.

    Zonder geldige legitimatie kunnen we geen verzoeken in behandeling nemen. Wij zorgen dat je gegevens, waar mogelijk, worden verwijderd. Let op: Wettelijk gezien mogen we niet altijd alle gegevens verwijderen. Mocht je hier meer informatie over willen, kun je dit ook aan onze privacy-afdeling vragen.

Bestellen

  • Hoe kan ik een artikel zoeken?
    Het zoeken van een artikel kan op twee manieren:

    1) Door het invoeren van een zoekterm in de zoekfunctie ‘Zoek product’ rechtsboven op elke pagina:

    zoeken in zoekbalk

    2) Door met je muis over de productgroepen te bewegen en daarna te klikken op de gewenste productgroep. Let op: vergeet hierbij niet de extra filters, aan de linker zijde. Deze verfijnen gemakkelijk je zoekresultaat naar het specifieke product waar je naar opzoek bent.

    Navigatie_categorie_stiho
  • Hoe kan ik een artikel bestellen?
    Zoek het artikel door te bladeren via de navigatie of via de zoekbalk. Na het openen van een artikel is er de mogelijkheid om een bestelhoeveelheid in te geven en daarna op ‘Bestel nu’ te klikken. Het artikel wordt nu toegevoegd aan je winkelwagen.

    Rechts boven op het scherm wordt het totaal aantal winkelwagen-items en het totaalbedrag exclusief BTW van de order weergegeven. Klik op het icoontje van de winkelwagen om naar het overzicht in je winkelwagen te gaan en het bestelproces van je order verder af te ronden.
  • Hoe weet ik welke artikelen er in mijn order zitten?
    Klik op de winkelwagen rechts bovenin op elke pagina, om de inhoud van je winkelwagen weer te geven.
  • Hoe kan ik een artikel op een bestellijst plaatsen?
    Met de bestellijsten kan je al je voorraadproducten managen of toekomstige orders alvast klaarzetten. Zo hoef je niet meer continu de producten op te zoeken, maar kan je er makkelijk naar toe navigeren. 

    Zodra je bent ingelogd kun je op de lister en de product detail pagina een artikel op een bestaande of nieuwe bestellijst plaatsen. Via je 'mijn account' omgeving kan je naar je bestellijsten navigeren.
  • Bewaart de webshop alle artikelen die ik in mijn winkelwagen zet?
    Ja, de webshop onthoudt welke artikelen in je winkelwagen zijn geplaatst. Nadat je bent uitgelogd en daarna weer inlogt zullen alle items nog in je winkelwagen staan. Zo is het mogelijk om meerdere keren per dag in en uit te loggen en artikelen aan je winkelwagen toe te voegen, alvorens de order in zijn geheel door te zetten.
  • Kan ik mijn order nog wijzigen?
    Zolang je de order nog niet definitief hebt bevestigd kan je deze nog wijzigen. Het is mogelijk om het aantal aan te passen, artikelen toe te voegen en/of te verwijderen.

    Indien je order al is besteld dan kun je de order niet meer wijzigen in de webshop. Je kan dan het beste je wijziging doorgeven door contact op te nemen met 030-2424424.
    Ben je een artikel ‘vergeten’ te bestellen na het definitief maken van je order, dan kan je deze niet meer aan de huidige order toevoegen. Maak dan een geheel nieuwe order aan voor dezelfde leverdag. Je kan in het opmerkingenveld in de checkout vermelden ‘toevoegen bij vorige order’ om te voorkomen dat er extra vrachtkosten worden berekend.
  • Zijn alle artikelen in de webshop altijd op voorraad?
    Nee, niet alle artikelen op de webshop zijn altijd op voorraad op alle locaties. Bij een artikel wordt de levertijd weergegeven afhankelijk van het te bestellen aantal. Mocht je een artikel eerder nodig hebben dan het systeem aangeeft of andere vragen hebben, neem dan altijd contact op met je vestiging of accountmanager. Dan kijken we samen naar de mogelijkheden.


  • Kan ik mijn order nog annuleren?
    Zodra een order definitief is gemaakt kan deze niet meer via de webshop worden geannuleerd. Neem hiervoor contact met ons op via telefoonnummer: 030-2424424.

Levering

  • Wat zijn de levertijden?
    De verwachte levertijd staat vermeld onder elk artikel. Artikelen die voorradig zijn, kunnen de eerstvolgende werkdag worden geleverd, mits de order voor 12.00 uur is geplaatst. Niet in alle regio’s wordt iedere dag geleverd. Bekijk hier in het afleverschema met je postcode wanneer je je levering kan verwachten.
  • Hoe kun je je logistieke wensen aangeven?
    Logistieke wensen kun je aangeven in het opmerkingenveld in het tabblad 'Overzicht' van de check-out. Wij proberen aan je wens te voldoen, maar kunnen dit niet garanderen. Indien mogelijk bevestigen we dit in de orderbevestiging die je per mail ontvangt.

    Orders met specifieke levertijden dienen voor 11.30 uur worden ingediend.
  • Kan ik een specifieke bezorgdatum opgeven?
    Bij het definitief maken van een order kun je een gewenste bezorgdatum opgeven. Na het definitief doorvoeren van de order ontvang je per e-mail een orderbevestiging met de definitieve leverdatum.
  • Kan ik een standaard bezorgadres instellen?
    Door op je naam te klikken kom je op je ‘mijn account’ pagina. Hier is het mogelijk om een bestaand bezorgadres te kiezen die standaard wordt gekozen in de checkout van je order. In de checkout kun je ook een nieuw bezorgadres aanmaken door op '+ nieuw bezorgadres aanmaken' te klikken.

Afhalen

  • Wat zijn de afhaaltijden?
    Artikelen die voorradig zijn kunnen dezelfde werkdag nog worden afgehaald op de gekozen vestiging, mits de order voor 15.00 uur is geplaatst. Artikelen die na 15.00 uur worden besteld kunnen de eerstvolgende werkdag worden afgehaald.

Betalen

  • Op welke manieren kan ik online betalen?

    We bieden de volgende betaalmethoden aan:

    - iDEAL
    - Automatische incasso (betalingstermijn van 14 dagen)
    - Op rekening (betalingstermijn van 30 dagen)


    Je geeft jouw betaalvoorkeur aan ons door, wanneer je je aanmeldt als nieuwe klant. 

  • Kan ik mijn facturen digitaal ontvangen?
    Dat kan zeker! Vul het formulier hier in en ontvang ook je facturen in je mailbox.
  • Ik ben al klant. Kan ik mijn betaalvoorkeur aanpassen in 'Mijn account’?

    Je kunt op dit moment jouw betaalvoorkeur nog niet zelf aanpassen in ‘Mijn account’. Uiteraard is het wel mogelijk om een andere betaalwijze aan te vragen. Dit doet je door dit formulier volledig in te vullen en te versturen. Formulier ingevuld en verstuurd? Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons.

  • Hoe vraag ik betalen op rekening aan?
    Betalen op rekening aanvragen gaat zo. Dien hiervoor een aanvraag in via dit formulier of neem contact op met je vestiging. Binnen 5 werkdagen behandelen we je aanvraag. Bij het aanvragen van betalen op rekening ga je ermee akkoord dat er een kredietcheck wordt uitgevoerd. Totdat je aanvraag is geaccepteerd kun je online bestellingen via iDEAL betalen.
  • Hoe werkt betalen via automatische incasso?

    Om via automatische incasso te betalen, geef je een machtiging aan ons af. Wanneer je tijdens je inschrijving kiest voor deze betaalmethode, krijg je van ons een aparte e-mail met instructies. Nadat deze betaalwijze is ingeregeld met je bank, incasseren we openstaande bedragen binnen 14 dagen.

Retouren

  • Ik wil een artikel retourneren, hoe doe ik dat?
    Neem eerst contact op met je vestiging of accountmanager. Jouw retourzendingen kunnen zonder toestemming van een verkoper niet worden geaccepteerd. Goederen kunnen niet worden geretourneerd wanneer deze:
    • zijn beschadigd
    • een beschadigde verpakking hebben
    • custom aanpassingen hebben
    • geheel of gedeeltelijk zijn verwerkt
  • Hoe lang na ontvangst kan ik een artikel retourneren?
    Als je een artikel retour wilt sturen kan je contact opnemen met je vestiging of accountmanager.
  • Ik heb een beschadigd artikel binnen gekregen, wat kan ik doen?
    Vervelend dat je een artikel van ons hebt ontvangen dat beschadigd is. Neem contact op met je vestiging of accountmanager, dan helpen we je natuurlijk zo snel mogelijk aan een nieuw artikel.

Contact

  • Hoe kan ik contact opnemen?
    Online formulier: Contact


    Telefoon:
    030-2424424
    Email: info@stiho.nl
    KvK nummer: 30232830
    BTW nummer: NL007495912B01
    IBAN: NL818775270 B01

Favorieten

Om gebruik te kunnen maken van het opslaan van favorieten dien je ingelogd te zijn.

Inloggen